ყველის წარმოება საქართველოში
კურსის რეფლექსია
განსაკუთრებული,შრომატევადი და საინტერესო იყო მე-9 დღე.
დღე დავიწყეთ პროექტებისთვის შექმნილი მასალების დასრულებით.
ვისწავლეთ როგორ განვათავსოთ ჩვენი შექმნილი მასალა შესაბამისს საქაღალდეებში:შექმნილი ბროშურა -კურსის რესურსში,მოსწავლის სავარაუდო პრეზენტაცია -მოსწავლის ნიმუშში და ასე შემდეგ.
გმაილის დისკზე მუშაობის დასრულების შემდეგ ვიმუშავეთ ბლოგზე, რაც მთავარია თითოეული ჩვენგანის ცხრადღიანი ნაშრომი გამოვაქვეყნეთ.
ტრენინგზე მიღებული ცოდნას აუცილებლად დავნერგავ სწავლის პროცესში,რამეთუ კვლევებზე დაფუძნებული სწავლის პროცესი მოსწავლეებისთვის მრავალმხრივი განათლების მიმცემია.ამასთანავე,მოსწავლეები ხალისით ერთვებიან სასწავლო პროცესში,მოსწონთ ახლის ძიება,შემოქმედებითად უდგებიან საკითხს,მიღებულ ცოდნას კი პრაქტიკასი ახორციელებენ.
მადლობა განათლების სამინისტროს,ბატონ ტრენერს ასეთი საინტერესო და ნაყოფიერი ტრენინგისათვის.
კურსის რეფლექსია
განსაკუთრებული,შრომატევადი და საინტერესო იყო მე-9 დღე.
დღე დავიწყეთ პროექტებისთვის შექმნილი მასალების დასრულებით.
ვისწავლეთ როგორ განვათავსოთ ჩვენი შექმნილი მასალა შესაბამისს საქაღალდეებში:შექმნილი ბროშურა -კურსის რესურსში,მოსწავლის სავარაუდო პრეზენტაცია -მოსწავლის ნიმუშში და ასე შემდეგ.
გმაილის დისკზე მუშაობის დასრულების შემდეგ ვიმუშავეთ ბლოგზე, რაც მთავარია თითოეული ჩვენგანის ცხრადღიანი ნაშრომი გამოვაქვეყნეთ.
ტრენინგზე მიღებული ცოდნას აუცილებლად დავნერგავ სწავლის პროცესში,რამეთუ კვლევებზე დაფუძნებული სწავლის პროცესი მოსწავლეებისთვის მრავალმხრივი განათლების მიმცემია.ამასთანავე,მოსწავლეები ხალისით ერთვებიან სასწავლო პროცესში,მოსწონთ ახლის ძიება,შემოქმედებითად უდგებიან საკითხს,მიღებულ ცოდნას კი პრაქტიკასი ახორციელებენ.
მადლობა განათლების სამინისტროს,ბატონ ტრენერს ასეთი საინტერესო და ნაყოფიერი ტრენინგისათვის.
Комментариев нет:
Отправить комментарий